DeLonghi garancia információk
Általános információ
A Delonghi termékekre a gyártó vállal garanciát. A termékek javítását hivatalos márkaszervíz végzi. A termék garanciája megfelel minden, a fogyasztási cikkekre és a fogyasztó jogaira vonatkozó a vásárlás országában hatályos törvényi előírásnak.
Termék meghibásodás esetén, jótállási igényét a gyártó hivatalos szervízében érvényesítheti. A csomagban külön garancia jegy tájékoztató van mellékelve. (Lepecsételt garancijegy nincs a termékhez). A termék jótállási idejét megtekintheti az aktuális termék termakadatlapján.
A felhatalmazott márkaszervízekre vonatkozóan bővebb információt talál a www.delonghi.com oldalon, vagy lakhelye szerinti ország honlapján, melynek segítségévelmegkeresheti a legközelebbi központot.
Jótállási igény érvényesítéséhez szükséges:
- Vásárlást igazoló számla
Ügyintézés módja:
- Személyesen a hivatalos szervízben
Tanácsoljuk, hogy garanciális ügyintézés előtt keresse fel a márkaszervízt a lenti elérhetőségen email-ben vagy telefonon, ahol tájékoztatják az ügyintézés pontos menetéről.
Hívatalos szervíz információk
Kedd : 8:00- 16:00
Szerda : 8:00- 16:00
Csütörtök : 8:00- 16:00
Péntek : 8:00- 14:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva