EPSON garanciális feltételek
Jótállási ügyintézés
A készüléket meghibásodás esetén a jótállási jegyen feltüntetett szervizekbe kell beszállítani vagy lehet kérni helyszíni szervíz szolgáltatást..
Jótállási igény érvényesítéséhez a gyártói garancia jegy és az értékesítési számla szükséges!
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
- Telefon
- Személyesen a szervízben
Helyszíni szerviz
Ahhoz, hogy gyorsan segíthessünk, tartsa elérhető közelségben az alábbi adatokat:
- Modell megnevezése
- Sorozatszám
- Számla dátuma
- Használt illesztőprogram
- Használt operációs rendszer
Helyszíni kiszálláshoz kérjük, hívja fel a következő telefonszámot: Tel1: 0036 1 88 64 931, Tel2: 0036 23 502 884. Ezen a számon műszaki támogatást adnak az Epson szakértő, akikkel adott esetben egy helyszíni találkozás időpontját is megbeszélheti.
Hívatalos szervíz információk
Cég: Profi Elektronikai Szervíz Kft.
Székhely: 1041 Budapest, Lőrinc u. 18.
Fax: +36(1) 814-81-09
Telefonos elérhetőség: +36(1) 814-8090
Weboldal: http://www.profiszerviz.hu/
E-mail: epson@profiszerviz.hu
Nyitvatartás:
Hétfő : 9:00-16:45
Kedd : 8:00-16:45
Szerda : 8:00-16:45
Csütörtök : 8:00-16:45
Péntek : 8:00-14:15
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva
Kedd : 8:00-16:45
Szerda : 8:00-16:45
Csütörtök : 8:00-16:45
Péntek : 8:00-14:15
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva