Garanciális feltételek - Alcor termékek
Általános információk
Az Alcornál kiemelt hangsúlyt helyezünk a termékeink minőségére és megbízhatóságára. Valamennyi készülékünk többszintű minőségellenőrzésen jut keresztül a gyártás folyamán, kezdve a beépített alkatrészek ellenőrzésétől egészen a kész termékek hosszú idejű "izzasztó" tesztjéig. A készülékek elektronikája mellett a működtető szoftver (firmware) is többlépcsős, összetett tesztelésen esik át.
A fentieknek köszönhetően az Alcor egyre több modellje már 2 év garanciával kerül forgalmazásra.
Ugyanakkor még a szoros és körültekintő minőségbiztosítás mellett is előfordulnak meghibásodások. A hibás készülékek javítása jól felszerelt központi szervizünkben, felkészült szakembereink által történik. Célunk, hogy a szervizelési folyamat gyors és hatékony legyen, hogy Felhasználóink számára minél kisebb kellemetlenséget okozzon. A javítás mellett fontos számunkra a precíz termék támogatás ill. a minél részletesebb termékinformáció biztosítása is. Hiszen célunk a felhőtlen felhasználói élmény elérése.
Technikai segítség
A termék szerízelése előtt jánlott az alábbi műveleteket elvégezni:
Táblagépek esetén
- Próbálja meg tölteni a készüléket. (Ha van rá lehetőség másik adapterrel is.)
- Rendellenes működés esetén hozza gyári állapotba a készüléket. (Beállítások – Biztonsági mentés és visszaállítás - Gyári adatok visszaállítása.)
- Egy kis tű segítségével nyomja meg a Reset gombot. (amennyiben az adott modellen található ilyen)
- Ha Ön gyakorlott felhasználó, akkor a készülék weblapján található Letöltés menüpontról töltsön le a készülékhez tartozó szoftverfrissítést. (www.alcordigital.hu)
- Interneteléréssel kapcsolatos problémák esetén ellenőrizze netkapcsolatát ill. indítsa újra a router berendezését.
- A Google Play marketen lévő programok működésével kapcsolatos problémák esetében kérjük, hogy elsősorban a szoftver gyártójával vegye fel a kapcsolatot.
- Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.
DVB-T vevők esetén
- Áramtalanítsa a készüléket. Várjon kb. 30 mp.-et és csatlakoztassa újra a hálózatra.
- Ha a távvezérlőre nem reagál a vevő, akkor cseréljen elemet a távvezérlőben.
- Vételi problémák esetén ellenőrizze az antenna csatlakozást ill. az antennát.
- Próbálja meg újra lekerestetni a csatornákat. (Menü - Automatikus keresés)
- Megjelenítési probléma esetén próbálja ki a készüléket másik kábellel is a televízióhoz csatlakoztatni. Ellenőrizze, hogy televíziókészüléke képes a beállított felbontás és képfrissítés megjelenítésére ill kezelésére.
- MindigTV minősített készülékeink a kikapcsoló gomb megnyomását követően egy rövid ideig még bekapcsolva maradnak. Ez nem hibajelenség, ekkor a készülék televízióadásból elérhető szoftverfrissítést keres. A keresés végeztével az eszköz automatikusan készenléti állapotba kapcsol.
- Nem vételi problémák esetén próbálja meg a készülék szoftverét frissíteni. (www.alcordigital.hu – termék aloldalon található Letöltés menüpont)
- A fogható csatornák listáját ill. a DVB-T sugárzásról technikai adatokat a http://mindigtv.hu/lefedettseg oldalon találhat.
- Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.
A termékekhez minden esetben hivatalos Alcor szervíz által kibcsátott garancijegy van mellékelve amit a forgalmazó (Jelen eseten Easy-Shop Kft.) az adatok kitöltésével, céges aláírással érvényesít.
Garanciális ügymenet
Az Alcor termékek garanciális javításait szervíz szolgáltatás keretén belül üzemelteti a gyártó.
- Személyesen: Hivatlaos Alcor szerrvízben (Budapest)
- Postai úton
- Kitöltött lepecsételt garancialevél
- Készülék vásárlását igazoló számla
- Tartozékok amivel a készülék használata során problémát észlelt.
- Minél pontosabb hibaleírás
- Termék vásárlásnak időpontja
- Pontos hiba leírás
- Eladó cég neve
Hivatalos szervíz információk
Hétfő : 9:00-17:00
Kedd : 9:00-17:00
Szerda : 9:00-17:00
Csütörtök : 9:00-17:00
Péntek : 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva