DELL garancia
Általános információ
Lehet helyszíni és szerviz garancia. Erről tájékoztatást a garancia levél, illetve a Dell Magyarország tud adni. A Dell laptopok többségére elszállításos garancia érvényes, ennek érvényesítéséhez vegye fel a kapcsolatot a Dell ügyfélszolgálatával:
Dell öndiagnosztikai program:
Amennyiben fennáll a hiba lehetősége, futassa le a Dell öndiagnosztikai programot:
Kapcsolja be a készüléket, és amikor feljön a Dell logó nyomja folyamatosan az F12 billentyűt.
A megjelenő menüből a kurzor nyilak segítségével válassza ki a Diagnostics menüpontot, majd nyomja meg az Enter billentyűt.
Ha a diagnosztika hibát talál, akkor a képernyőn megjelenik egy hibakód (Error code). Ezt a hibakódok kérjük, jegyezze fel és közölje a szervízzel.
http://www.dell.com/support/diagnostics/us/en/555/?~ck=mn
Garancia kiterjesztés vásárlása
Előzze meg a bajt, vásároljon most Dell notebookjához garancia-kiterjesztést! A legtöbb Dell notebook típushoz rendkívül kedvező áron meghosszabbíthatja a garancia időtartamát, így a garanciaidő lejárta után is gondtalanul használhatja notebookját, és ez az összeg már az első javítás során megtérülhet.
Garanciaidő hosszabbítás már bruttó 11.430 Ft-tól.
15.6” notebookokhoz elérhető garancia-kiterjesztés:*
+1 év szervizgarancia
+2 év szervizgarancia
+1 év helyszíni garancia
+2 év helyszíni garancia
10.1” netbookhoz elérhető garancia-kiterjesztés:*
+1 év szervizgarancia
* A pontos feltételekről és az ön készülékéhez rendelhető garancia-kiterjesztésről a dellalkatresz@chs.hu e-mail címen érdeklődhet. A levélben kérjük, írja meg a készülék alján található Service tag-et.
A garancia-kiterjesztés nem fizikai termék, azt a gyártói nyilvántartásba rögzítik az adott gyári számhoz.
A kiterjesztett garancia nem terjed ki a fizikai sérülés okozta hibára.
Dell márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes
Hivatalos szervíz adatok
Központi ügyfélszolgálat: 06 80 016-157
Az információs telefonszám hívása előtt érdemes lefuttatni a Dell öndiagnosztikai programot (ld. fentebb).
A Dell notebookok garanciális ügyintézését a garancialevélen szereplő importőr végzi, de fordulhat az alábbi Garanciális szervizekhez is:
Hétfő : 8:30-17:15
Kedd : 8:30-17:15
Szerda : 8:30-17:15
Csütörtök : 8:30-17:15
Péntek : 8:30-17:15
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva
Hétfő : 8:30-17:10
Kedd : 8:30-17:00
Szerda : 8:30-17:00
Csütörtök : 8:30-17:00
Péntek : 8:30-16:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva
Hétfő : 8:00-17:00
Kedd : 8:00-17:00
Szerda : 8:00-17:00
Csütörtök : 8:00-17:00
Péntek : 8:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva