Garanciakezelés - Microsoft
Nokia készülék garancia
Gyártói korlátozott garancia
FIGYELEM! Ez a Korlátozott garancia a „Nokia”, a „Lumia” és az „Asha” márkanéven értékesített termékekre, valamint az azokhoz kapcsolódó tartozékokra vonatkozik. Ha bármilyen ellentmondás mutatkozik az itt feltüntetett használati feltételek és a termék értékesítési csomagjában található dokumentáció között, akkor az értékesítési csomagban található használati feltételek élveznek elsőbbséget.
Ez a Korlátozott garancia kiegészíti és nem befolyásolja azokat a jogokat, amelyeket Önnek a fogyasztási termékek értékesítésére vonatkozó nemzeti jogszabályok biztosítanak.
Általános információk
A Microsoft Mobile Oy, Keilalahdentie 2-4 FIN-02150 Espoo, Finland (a továbbiakban a „Gyártó”) ezt a Korlátozott gyártói jótállást („Jótállás”) csak arra az eredeti termékre (a „Termék”) biztosítja, amelyet a Gyártó az Európai Unióban, Izlandon, Norvégiában, Svájcban és Törökországban („Hatókörbe tartozó országok”) 2013. november 1. óta bocsátott értékesítésre.
A jelen Jótállás megkülönböztethető az Ön országának az Ön esetében alkalmazható bármely kötelező fogyasztóvédelmi törvényeiben foglalt bármely törvényes jogoktól. Célja, hogy egyértelmű és, az adott esettől függően, további kiegészítő jogokat biztosítson Önnek az adott törvény hatálya által megengedett korlátokon belül, és nem korlátozza azokat a jogokat, amelyeket a vonatkozó törvényes termékgarancia-rendelkezések Önnek már biztosítanak. A helyi törvények alapján a Jótállás időszaka alatt és annak lejárta után Önnek egyéb jogai is lehetnek. Ezen jogok érvényesítését ez a Jótállás nem zárja ki.
JÓTÁLLÁS
Attól a dátumtól kezdve, amikor a Terméket az első alkalommal értékesítik egy végfelhasználónak, amelyet vásárlást bizonyító eredeti okirat igazol, a Gyártó az alábbiak szerint vállal jótállást arra, hogy a Termék tervezésbeli- vagy kivitelezési hibáktól („Hibák”) mentes:
hacsak nincs másképp megadva a Termék felhasználói útmutatójában.
A jótállás időtartama alatt a Gyártó ésszerű határidőn belül belül ingyenesen orvosolja a Hibát, saját döntése szerint az elromlott Termék vagy annak elromlott alkatrésze kijavításával vagy kicserélésével, feltéve, hogy Ön a jótállási időtartam lejárata előtt értesítette a Gyártót a Hibáról. A Termék javítása vagy cseréje során a Gyártó új vagy javított alkatrészeket vagy termékeket használhat.
A hatályos törvények által megengedett maximális mértékben a javítás vagy a csere nem újítja meg, illetve nem hosszabbítja meg az adott jótállási időtartamot. A jelen Jótállás hatálya alá tartozó eredeti vagy cserealkatrészek, illetve cserekészülék Termékek jótállási időszaka az eredeti Jótállásból még hátralévő időtartamra, vagy a javítástól, illetve a cserétől számított hatvan (60) napra, illetve a kettő közül a hosszabb időszakra terjed ki.
A Termék, illetve a Terméknek minden olyan alkatrésze, amelyet a Gyártó kicserélt, a Gyártó tulajdonába kerül.
A Gyártó nem vállal garanciát arra, hogy a Gyártó által vagy a Gyártó megbízásából a Termékre előre feltelepített szoftver (vagy annak későbbi frissítései, illetve újabb verziói) (együttesen: „Gyártó szoftvere”) megfelel az Ön igényeinek, hogy működni fog bármely, nem a Gyártó által biztosított hardverrel vagy szoftverrel, hogy a működése zavartalan és hibamentes lesz, valamint hogy a hibák kijavíthatók vagy kijavításukat el fogják végezni. A Gyártó szoftverével kapcsolatos hibák esetén a Gyártó rendelkezésre bocsátja a Gyártó szoftverének legújabb verzióját az Ön Termékén való újratelepítés céljából, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a Gyártó a saját kizárólagos döntése alapján egyéb olyan megoldást biztosít, amely a hibát kielégítően orvosolja. A Gyártó bizonyos szoftvereire külön licencfeltételek vonatkozhatnak, amelyek a szoftverhez mellékelve vagy a www.microsoft.com/mobile webhelynek az adott országhoz vagy régióhoz tartozó részén érhetők el.
Kérjük, mindig készítsen biztonsági másolatot a Terméken található minden adatról és tartalomról, mielőtt szervizbe viszi a Terméket, mert a javítás során minden adat törlődni fog róla.
Microsoft márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes
MIRE NEM TERJED KI A JÓTÁLLÁS
A Gyártó nem biztosít semmiféle jótállást a következőkre:
Jelen jótállás nem érvényesíthető:
Amennyiben a Termék vagy a szervizelést igénylő probléma nem tartozik a jelen Jótállásban foglalt feltételek hatálya alá, a Gyártó fenntartja a jogot, hogy felszámolja Önnek a Termék javításának vagy kicserélésének költségeit, továbbá a kezelési díjat.
A GYÁRTÓ FELELŐSSÉGÉNEK KORLÁTOZÁSA
Az alkalmazandó jogszabály(ok) által megengedett mértékben a Gyártó semmilyen körülmények között nem vállal sem kifejezett, sem hallgatólagos felelősséget
EGYÉB FONTOS ÉRTESÍTÉSEK
A Jótállással kapcsolatos további információért, valamint a jótállással kapcsolatos kérdéseinek feldolgozásához szükséges információért keresse fel a www.microsoft.com/mobile webhelyet.
Ügyeljen arra, hogy a Termék javításra való átadása előtt a hálózatüzemeltetőnek fel kell oldania a SIM-zárakat (vagy az azzal egyenértékű egyéb rendszereket, amelyet a Terméknek egy meghatározott hálózathoz vagy a hálózatüzemeltetőhöz történő kizárólagos kapcsolása érdekében használnak).
A Termék ország-specifikus összetevőket is tartalmazhat, a szoftvert is beleértve. Az adott országban elérhető garanciális szolgáltatások az adott országban kapható Termékekre és ország-specifikus összetevőkre korlátozódhatnak. Ezen felül, ha a Terméket az eredeti rendeltetési országból újraexportálták más országba, annak lehetnek olyan ország-specifikus összetevői, amelyek jelen Jótállás értelmében nem minősülnek hibának, még akkor sem, ha az nem a működéssel kapcsolatos.
Szervizpont kereső: https://www.microsoft.com/hu-hu/mobile/store-locator-map/
Microsoft XBOX garancia
Általános információk
Korlátozott jótállás
A jelen korlátozott jótállást („Jótállás”) a Microsoft Ireland Operations Limited, Blackthorn Road, Sandyford Industrial Estate; Dublin 18, Írország („Microsoft”) biztosítja Önnek.
AZ XBOX ONE KÉSZÜLÉK VAGY KIEGÉSZÍTŐ HASZNÁLATÁVAL ÖN ELFOGADJA A JELEN JÓTÁLLÁS FELTÉTELEIT. A BEÜZEMELÉST MEGELŐZŐEN KÉRJÜK, FIGYELMESEN OLVASSA EL EZT A JÓTÁLLÁST. AMENNYIBEN NEM FOGADJA EL A JELEN JÓTÁLLÁST, NE HASZNÁLJA AZ XBOX ONE KÉSZÜLÉKÉT VAGY KIEGÉSZÍTŐJÉT. VISSZATÉRÍTÉSÉRT JUTTASSA AZT VISSZA ÉRINTETLENÜL A KERESKEDŐJÉNEK VAGY A MICROSOFTNAK. Vegye fel a kapcsolatot a Microsoft céggel a http://www.support.xbox.com oldalon.
A jelen jótállás eltér minden kereskedő és/vagy gyártó által biztosított, Önre vonatkozó nemzeti, törvényes termékjótállástól. Célja, hogy speciális, adott esetben további jogokat biztosítson a jogszabályban megengedettek keretein belül, illetve a vonatkozó törvényes termékjótállás rendelkezéseinek hatálya alatt lévő jogait ne korlátozza. Tilos azt bármely harmadik fél felé továbbítani.
Meghatározások
A jelen jótállásban előforduló következő feltételek az alábbi módon értelmezendőek:
Időtartam
Bármely törvényes jótállás sérelme nélkül, amely Önre bármilyen helyi jogszabály által vonatkozhat, illetve kizárólag amennyiben azt bármely hasonló jogszabály hosszabb időre nem biztosítja, a Microsoft a jelen jótállást engedélyezett kereskedőtől megvásárolt Xbox One készülék esetében a vásárlástól számított egy (1) évre biztosítja, míg az engedélyezett kereskedőtől megvásárolt kiegészítők esetében 90 napra.
Terület
A jelen jótállás kizárólag a következő országokban érvényes: Cseh Köztársaság, Görögország, Magyarország, Izrael, Lengyelország, Szlovákia és Törökország.
Ön tudomásul veszi, hogy a lakóhelye szerinti országa függvényében bizonyos speciális, külföldi jogszabályok és rendeletek vonatkozhatnak Önre, illetve amennyiben az Xbox One készülékét vagy kiegészítőjét külföldre juttatja el, vállalja az összes hasonló jogszabály és rendelet betartását.
Jótállás
A jótállási szolgáltatás igénybe vételének folyamata
A Microsoft felelőssége
Jótállás kizárása
A Microsoft nem vállal felelősséget és a jelen jótállás nem alkalmazható, illeték ellenében sem, amennyiben az Ön Xbox One készüléke vagy kiegészítője:
BIZONYOS KÁROSODÁSOK ALÓL TÖRTÉNŐ KIZÁRÁS
AMENNYIBEN AZT ÖNRE VONATKOZÓ HELYI JOGSZABÁLY EGYÉB FORMÁBAN NEM SZABJA MEG, A MICROSOFT NEM VÁLLAL FELELŐSSÉGET SEMMILYEN KÖZVETETT, VÉLETLEN, KÜLÖNLEGES, VAGY KÖVETKEZMÉNYES KÁRÉRT; BÁRMELY VESZTÉSÉGÉRT AZ ADATRA, ADATVÉDELEMRE, BIZALMASSÁGRA, VAGY HASZONRA VONATKOZÓLAG; VAGY AZ XBOX ONE KÉSZÜLÉKE VAGY KIEGÉSZÍTŐJE BÁRMILYEN HASZNÁLHATATLANSÁGÁVAL KAPCSOLATOSAN. A JELEN KIZÁRÁSOK ABBAN AZ ESETBEN IS ÉRVÉNYESEK, HA A MICROSOFT TÁJÉKOZTATÁSA MEGTÖRTÉNT EZEN ESETLEGES KÁROKRÓL, ILLETVE, HA BÁRMELY MEGOLDÁS EREDETI CÉLJÁNAK ELÉRÉSE NEM JÁR SIKERREL.
További feltételek
Amennyiben kísérletet tesz az Xbox One készülék vagy kiegészítő bármely technikai korlátozásának, biztonságának vagy kalóztevékenység elleni rendszerének áttörésére, azzal az Xbox One készülék vagy kiegészítő végleges működésképtelenségét idézheti elő. Emellett érvénytelenítheti a jótállást, illetve alkalmatlanná teheti az Xbox One készüléke vagy kiegészítője engedélyezett javíttatását, amely díj ellenében sem lesz javítható.
Jogválasztás
A jelen jótállás a lakóhelye szerinti ország jogszabályának megfelelően kerül értelmezésre, a jogelvekkel való ellentmondástól függetlenül.
SZOFTVERLICENC
Az Xbox One készülékének és kiegészítőjének szoftverlicencére vonatkozó feltételek azxbox.com/xboxone/slt oldalon érhetőek el. Az Xbox One készülékének vagy kiegészítőjének használata esetén beleegyezik a jelen szoftverlicenc feltételeibe. A beüzemelést megelőzően kérjük, olvassa el figyelmesen a jelen feltételeket. Amennyiben nem fogadja el a szoftverlicenc feltételeit, ne használja az Xbox One készülékét vagy kiegészítőjét. Az ár visszatérítése érdekében juttassa azt vissza érintetlenül a Microsoftnak vagy a kereskedőnek, ahonnan az Xbox One készülékét vagy kiegészítőjét vásárolta.
Eszköz regisztrálása
Jótállás állapotának ellenőrzése
Javítás kérése