Garancia információ - Philips termékek
Általános feltételek
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Jótállási ügyintézés
A hibás terméket közvetlen a hivatalos szervíznél kell lejelenteni.
Jótállási igény érvényesítéséhez szükséges:
- Vásárlást igazoló számla
Ügyintézés módja:
- Személyesen a hivatalos szervízben
Adathordozók és világítástechnológiai termékekre Easy-Shop garancia vonatkozik.
Hívatalos szervíz információk
Hétfő : 9:00-17:00
Kedd : 9:00-17:00
Szerda : 9:00-17:00
Csütörtök : 9:00-17:00
Péntek : 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva