Garanciakezelés - SAMSUNG
Általános információk
A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni a jótállás ideje alatt. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni. A két kifejezés tartalma azonos.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem.
Az egyes termékekhez kapcsolódó garanciaidő számítása:
Alap kötelező jótállás
A törvény által előírt 12 havi garanciát jelenti, mely vonatkozik minden újonnan vásárol Samsung márkával ellátott fő készülékre és azok tartozékaira.
Kiterjesztett jótállás (regisztrációhoz kötött)
A Samsung által az alap (kötelező) jótállási időn (12 hónap) felül vállalt kiterjesztett jótállás kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A regisztrációt az alapjótállás időtartama alatt lehet megtenni. Abban az esetben, ha a fogyasztó a terméket nem regisztrálja a megadott időszakon belül, kiterjesztett jótállásra nem jogosult. A regisztrációt a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett internetes oldalán vagy a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán lehet megtenni.
Az alábbi termékkategóriákra vonatkozik:
Hol, hogyan regisztrálható a terméket?
Mikor kell elvégezni a termék regisztrációját?
Samsung márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes
Korlátozott Samsung jótállás
Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra.
Kiterjesztett jótállási időn felül vállalt kiegészítő jótállás
A Samsung által az alap (kötelező) jótállási időn (12 hónap) és a kiterjesztett jótállási időn felül vállalt kiegészítő jótállás kizárólag akkor érvényes, ha azt a fogyasztó ellenérték fejében megvásárolja. A kiegészítő jótállást az alapjótállás és a kiterjesztett jótállás időtartama alatt lehet megvásárolni; ennek részletes feltételeiről a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett elérhetőségein lehet információt szerezni. Abban az esetben, ha a fogyasztó ezzel a lehetőséggel nem él a megadott időszakon belül, kiegészítő jótállásra nem jogosult.
Minden Samsung termékre megvásárolható.
Fenti kiterjesztett jótállás vásárlásával kapcsolatos információk (My samsung)
Mely személyes adatait kell megadnia a regisztráció során?
Milyen adatokat kell megadnia a termékkel kapcsolatban?
Jótállási jegy
A termékekhez minden esetben hivatalos szerviz által kibocsátott garanciajegy van mellékelve amit a forgalmazó (Jelen eseten Easy-Shop Kft. érvényesíthet), Kivételt képeznek ez alól a külön fő készülék nélkül vásárolt tartozékok. Ezekhez a termékekhez Forgalmazói jótállási jegyet adunk.
Garanciális ügymenet
Termékcsoporttól függően az alábbi szervizszolgáltatásokat vehetik igénybe:
Termékcsoportok szervizszolgáltatásait az alábbi linken érheti el:
http://www.samsung.com/hu/support/warranty/
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
A bejelentéshez következő adatokat szükségesek:
A személyesen szervizbe leadott termékek bevizsgálása vagy javítása után a szerviz telefonon értesíti a vásárlót a termék átvételének lehetőségéről.
Hivatalos szerviz információk
Cég neve: Smart & Prémium Megoldások Központ
Nyitvatartás:
Hétfő: 9:00-20:00
Kedd: 9:00-20:00
Szerda: 9:00-20:00
Csütörtök: 9:00-20:00
Péntek: 9:00-20:00
Szombat: 10:00-18:00
Vasárnap: zárva
További szervizek keresése: