Általános információk
A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni a jótállás ideje alatt. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni. A két kifejezés tartalma azonos.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem.
Ha készüléke meghibásodott vagy bármilyen szerviz igénye merül fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kereskedőjével vagy a telepítést végző vállalkozással. Az alábbi linkeken megkeresheti az Önhöz legközelebb eső SHARP szervizt, vagy akár az oldaluon keresztül is bejelentheti a készülék hibáját.
Szervizkereső: https://www.sharp.hu/cps/rde/xchg/hu/hs.xsl/-/html/tpm-search.htm
Szervikapcsolat: https://www.sharp.hu/cps/rde/xchg/hu/hs.xsl/-/html/szerviz-kapcsolat.htm
Ügyfélszolgálat: https://www.sharp.hu/cps/rde/xchg/hu/hs.xsl/-/html/uegyfelszolgalat.htm
A vásárló jogai
A jótállási igény érvényesítése
A fogyasztó köteles a termék hibájának felfedezése után azt (a termék típusának és gyári számának, valamint a hibajelenség leírásának közlésével) késedelem nélkül bejelenteni a hivatalos szervíznek. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.
Lehetőségek:
A termék díjmentes javítása vagy cseréje ésszerű határidőn belül és jelentős kellemetlenség okozása nélkül.
vagy