Garanciális feltételek - D-Link termékek
Általános Információk
A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni a jótállás ideje alatt. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni. A két kifejezés tartalma azonos.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem.
A hibás teljesítés fogalmát ugyancsak a polgári törvénykönyv határozza meg a 305. §-ban. Eszerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ide tartozik a szolgáltatott dolog hibás összeszerelése is, még akkor is, ha azt a vásárló végezte, de a probléma a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Ezektől a rendelkezésektől a fogyasztói szerződésben eltérni a fogyasztó hátrányára nem lehet, ha ez mégis megtörténne, akkor az ilyen kikötés semmis. A kötelezettet a hibás teljesítésért a kellékszavatosság kötelezettsége terheli.
D-Link termékek esetén a termékhez Angol nyelvű garanciális tájékoztató tartozik, amit az általános gyakorlattal ellentétben nem kell érvényesítenie a forgalmazónak, a garancia érvényességéhez.
Korlátozott élettartam garancia
Ez azt jelenti, hogy a garancia 5 évvel azután szűnik meg, hogy a termék forgalmazását a D-Link (vagy annak jogutódja) beszüntette Európában. A korlátozott élettartam garancia érvényesítéséhez regisztrálnia kell a terméket a D-Link önkiszolgáló portálon.
Tűzfalas biztonsági készülékek esetén a D-Link egy ingyenes, három hónapos IPS minta/aláírás frissítést is biztosít a regisztráció után. Az IPS minta/aláírás frissítés kibővítéséhez a fogyasztóknak meg kell venniük a 12-hónapos előfizetési csomagot a helyi D-Link viszonteladótól. Az ingyenes, három hónapos frissítés eléréséhez szükséges tűzfal regisztrációhoz, valamint a 12-havi frissítési előfizetés vásárlásakor kapott hitelesítési kód aktiválásához látogasson el aNetDefend Security portálra.
Korlátozott élettartam garanciával biztosított termékek:
- Smart switchek (a belső ventilátorokat és belső tápegységeket is ideértve)
- Menedzselt switchek (a modulokat, belső ventilátorokat és tápegységeket is ideértve)
- Üzleti vezeték nélküli termékek (pl. vezeték nélküli switchek, szabadtéri vezeték nélküli egységek, fémházas hozzáférési pontok) (kivéve a külső tápegységeket)
- Tűzfalas biztonsági készülékek (kivéve a külső tápegységeket)
- Vezeték nélküli routerek és adapterek IEEE 802.11n technológiával (kivéve tápegységek és tartozékok)
- Chassis alapú switchek (a modulokat és a tápegységeket is ideértve)
- Minden egyéb termék (ideértve az összes modult, vevőegységet, külső tápegységet és tartozékot)
A normál 2 éves garancia esetén nem szükséges termékregisztráció, azonban a garancia érvényesítésekor be kell regisztrálni a D-Link önkiszolgáló portálra a garanciális ügyintéázés indításához.
A termékekhez sem a gyártó sem a forgalmazó nem biztosít külön garancijegyet, a garrancia érvényesítésének módja miatt ugyanis szükségtelen lenne. A garanciális feltételeket összegfoglaló Angol nyelvű tájékoztató füzet minden termék dobozában megtalálható.
Garanciális ügymenet
A D-Link termékek garanciális javításait egyaránt, Háztól-Házig szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén.
- Weben: D-Link önkiszolgáló portál
- Név
- Szállítási és felvételi cím
- Termék típusa
- Termék azonosító
- Termék vásárlásnak időpontja
- Pontos hiba leírás
- Eladó cég neve