Garanciális feltételek - D-Link termékek

Általános Információk

A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni a jótállás ideje alatt. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni. A két kifejezés tartalma azonos.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem.

A hibás teljesítés fogalmát ugyancsak a polgári törvénykönyv határozza meg a 305. §-ban. Eszerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ide tartozik a szolgáltatott dolog hibás összeszerelése is, még akkor is, ha azt a vásárló végezte, de a probléma a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Ezektől a rendelkezésektől a fogyasztói szerződésben eltérni a fogyasztó hátrányára nem lehet, ha ez mégis megtörténne, akkor az ilyen kikötés semmis. A kötelezettet a hibás teljesítésért a kellékszavatosság kötelezettsége terheli.

D-Link termékek esetén a termékhez Angol nyelvű garanciális tájékoztató tartozik, amit az általános gyakorlattal ellentétben nem kell érvényesítenie a forgalmazónak, a garancia érvényességéhez.

Korlátozott élettartam garancia

Ez azt jelenti, hogy a garancia 5 évvel azután szűnik meg, hogy a termék forgalmazását a D-Link (vagy annak jogutódja) beszüntette Európában. A korlátozott élettartam garancia érvényesítéséhez regisztrálnia kell a terméket a D-Link önkiszolgáló portálon.

Tűzfalas biztonsági készülékek esetén a D-Link egy ingyenes, három hónapos IPS minta/aláírás frissítést is biztosít a regisztráció után. Az IPS minta/aláírás frissítés kibővítéséhez a fogyasztóknak meg kell venniük a 12-hónapos előfizetési csomagot a helyi D-Link viszonteladótól. Az ingyenes, három hónapos frissítés eléréséhez szükséges tűzfal regisztrációhoz, valamint a 12-havi frissítési előfizetés vásárlásakor kapott hitelesítési kód aktiválásához látogasson el aNetDefend Security portálra.

Korlátozott élettartam garanciával biztosított termékek:

  • Smart switchek (a belső ventilátorokat és belső tápegységeket is ideértve)
  • Menedzselt switchek (a modulokat, belső ventilátorokat és tápegységeket is ideértve)
  • Üzleti vezeték nélküli termékek (pl. vezeték nélküli switchek, szabadtéri vezeték nélküli egységek, fémházas hozzáférési pontok) (kivéve a külső tápegységeket)
  • Tűzfalas biztonsági készülékek (kivéve a külső tápegységeket)
Fontos! A garancia érvényesítéséhez a termék vásárlást követő 30 napon belűl regisztrálni kell a terméket!
 
Normál 2 év garancia

A Normál jótállás időtartama általában 2 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.

Normál 2 év garanciával biztosított termékek:
  • Vezeték nélküli routerek és adapterek IEEE 802.11n technológiával (kivéve tápegységek és tartozékok)
  • Chassis alapú switchek (a modulokat és a tápegységeket is ideértve)
  • Minden egyéb termék (ideértve az összes modult, vevőegységet, külső tápegységet és tartozékot)

A normál 2 éves garancia esetén nem szükséges termékregisztráció, azonban a garancia érvényesítésekor be kell regisztrálni a D-Link önkiszolgáló portálra a garanciális ügyintéázés indításához.

Garanciajegy

A termékekhez sem a gyártó sem a forgalmazó nem biztosít külön garancijegyet, a garrancia érvényesítésének módja miatt ugyanis szükségtelen lenne. A garanciális feltételeket összegfoglaló Angol nyelvű tájékoztató füzet minden termék dobozában megtalálható.

Garanciális ügymenet

A D-Link termékek garanciális javításait egyaránt, Háztól-Házig szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén. 

Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:

A regisztrációt követően le kell adni a garanciális igényt amihez a következő adatokat készítse elő:
  • Név
  • Szállítási és felvételi cím
  • Termék típusa
  • Termék azonosító
  • Termék vásárlásnak időpontja
  • Pontos hiba leírás
  • Eladó cég neve
A garanciális igény leadása után a felületen minden információt meg kap a további ügymenetről. A Javítás befejeztével a D-Link visszaszállítja a terméket Önhöz.

Hivatalos garancivállaló információk

Cég: D-Link (Europe) Ltd.
Székhely: London NW10 7BX Abbey Roadd Park Royal
Fax: +44(0)208-955-9000
Telefonos elérhetőség: +44(0)208-955-9001
 
Magyar képviselet
 
Cég: D-Link Magyarország Kft.
Székhely: H-1134 Budapest Róbert Károly körút 59.
Fax: +36-1-4613004
Telefonos elérhetőség: +36(1) 461-3000

A fenti címen Személyesen nem lehet érvényesíteni a  garanciaigényeket!