Garanciális feltételek - Huawei termékek

Általános Információk

A Huawei Technologies Co., Ltd. (a továbbiakban: HUAWEI) garantálja, hogy a jelen termék és tartozékai a jótállási idő során, normál használat esetén, hibától, nem megfelelő vagy rossz minőségű kidolgozástól, anyaghibától, tervezési hibától mentesek maradnak. Ez a jótállás a következő feltételekkel érvényes:

1. Amennyiben a helyi törvények lehetővé teszik, a garanciát kiterjesztjük a készülékre huszonnégy (24), a beepített akkumulátorra huszonnégy (24), az akkumulátorra tízenkettő (12), valamint a töltőre és egyéb tartozékokra tízenkettő (12) hónapra a vásárlástól számítva. Ugyanez a garancia kiterjesztés vonatkozik az Európai Unió tagállamaiban, Izlandon, Norvégiában vagy Svájcban megvásárolt készülékekre is.

2. A Jótállás ideje alatt Huawei kijavítja vagy kicseréli a terméket vagy annak érintett alkotórészét abban az esetben, ha a termék vagy annak érintett alkotórésze hibás. A kijavított terméknek vagy annak érintett alkotórészének hibamentesnek kell lennie. A Jótállás ideje alatt a Vevőre nem hárítható át a kijavítás vagy a kicserélés költsége, beleértve a cserealkatrészt, szerviz munkadíjat.

3. A Jótállás időtartama a kijavított vagy kicserélt termékre / termékrészre a Jótállásból még hátralévő időtartam.

4. A HUAWEI kérésére a jótállási jeggyel vagy a termék gyári számát feltüntető számlával a garanciális javítás érdekében a vásárlás idejét és helyét a Vevőnek igazolnia kell tudni.

5. Ez a jótállás nem vonatkozik a következőkre:
1) A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
2) A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
3) A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
4) A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
5) A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
6) A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
7) Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.

6. A jelen jótállás semmissé válik
1) A terméken található gyári szám vagy garanciális zár olvashatatlanná válása vagy eltávolítása esetén.
2) Ha a jelen garanciában meghatározott feltételeket a HUAWEI előzetes írásos beleegyezése nélkül megváltoztatták.
3) Ha a számlát vagy a vásárlást igazoló dokumentumot a Vevő nem tudja bemutatni.

7. A jótállás a termékre és az eredetileg vele szállított tartozékokra érvényes, és nem terjed ki a szoftverre, illetve egyéb berendezésekre.

8. A HUAWEI nem vállal felelősséget semmilyen, az Ön vagy harmadik személy tulajdonába tartozó adat, alkalmazás vagy cserélhető adathordozó elvesztéséért, károsodásáért, semmilyen üzleti veszteségért, szerződés megszűnéséért, tényleges vagy remélt bevétel elvesztéséért, vagy egyéb más következményi vagy speciális kárért vagy veszteségért.

9. A HUAWEI felelőssége az Ön vagy harmadik személy vagyonában bekövetkező közvetlen károk tekintetében a Termék eladási árára korlátozódik. A fenti korlátozások nem alkalmazandók, amennyiben bizonyított a HUAWEI súlyos gondatlansága vagy szándékossága, vagy károkozó magatartása személyi sérülést vagy halált okoz.

Garanciális ügymenet

A Huawei termékek garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően telefonos munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, időpont – és helyszínegyeztetés végett.
 
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
  • E-mail-ben: info@tmx.hu
  • Személyesen: TMX szerviz budaörsi ügyfélszolgálatán
E-mailben leadott igény esetén futárszolgálat megy Önhöz a termékért.
 

Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:

  • Gyári sorozatszám
  • Felvételi cím
  • Kontaktadatok: e-mail, telefonszám
  • Részletes hibaleírás
  • Számlamásolat és garanciajegy
 
Javítás alatt lévő készülékéről a leadás helyén, vagy a TMX szerviznél érdeklődhet emailben az info@tmx.hu címen, vagy telefonon (+36-23-801-729). Amennyiben a TMX szerviznél adta le a készüléket, a kapott munkalapszám és SN/IMEI azonosítóval a www.telemaxgsm.com weboldalon nyomon követhető a javítási folyamat. A vásárlás helyén történő leadás esetén kérjük a leadás helyén érdeklődjön. A szerviz technikai jellegű segítségnyújtást nem tud biztosítani.
 
A javítás befejeztével az MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról az Ön által megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.


Huawei márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes

  • mobilkiegészítők
  • Hivatalos szervíz információk

    Cég neve: TELEMAX GSM SZERVÍZ Kft.
    Adószám: 11002044-2-13
    Cégjegyzékszám: 13 09 171219
    Székhely: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.
    Termék átvételi pont: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.
    Telefonos elérhetőség: +36-23-801-729

    Nyitvatartás:

    Hétfő : 8:00-17:00
    Kedd : 8:00-17:00
    Szerda : 8:00-17:00
    Csütörtök : 8:00-17:00
    Péntek : 8:00-17:00
    Szombat: zárva
    Vasárnap: zárva