A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
Szervizelt termékek nyomon követése
Javasoljuk, hogy postai beküldés esetén adja meg email címét! A Wayteq Europe Kft. szervizes rendszere postai beküldés esetén, a csomag beérkezéséről email-en tájékoztatást küld. A javítás állapota, az emaiben elküldött kódok alapján nyomon követhető Ügyfeleink számára.
Szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:
Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők:
készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét kikapcsolják leadás előtt, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat, ennek feltételei:
minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI, Flyme fiók, telefontól függően)
az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
Kérjük ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait. Fizetős javítás esetén - amennyiben bevizsgálás szükséges - a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie. Fizetős javítás esetén a postai visszaküldés díja 990Ft.
A jótállási felelősség korlátozása, kizárása:
A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból; átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják.
Nem tartoznak a jótállás keretébe:
A termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek. A szoftverek terméket nem jelentősen befolyásoló működési rendellenességeiért és a hiányosságaiért felelősséget nem vállalunk.
A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.
Az importőr és megbízott szervizei nem felelnek semmilyen adatvesztésért, mely a terméken tárolt adatok, programok vagy információk körében a javítás során fellép
A készülékek kijelzőjén megjelenő hibás pixelek esetén az ISO 9241-302, 303, 305, 307:3008 szabvány szerinti Class 3 besorolás szerint járunk el.
A készülékkel nem 100 %-ig kompatibilis eszközök, tartozékok használata.
Csak a Vevő teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:
Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be)
Ha a készüléket az importőr engedélye nélkül megbontotta.