Logitech garancia információ
A Logitech az eredeti vásárló számára garanciát vállal arra, hogy a Logitech termék anyagában és kivitelezésében a vásárlás (vagy egyes joghatóságok területén a kiszállítás) időpontjától számítva a csomagoláson és/vagy a felhasználói útmutatóban feltüntetett ideig hibáktól mentes marad. Az információ úgy is megtekinthető, hogy a webhelyünk Online támogatási részén www.logitech.com/support kiválasztja termékét. A jelen garancia nem ruházható át, és azt kizárólag a termék eredeti vásárlója érvényesítheti, kivéve, ha a vonatkozó jogszabályok kifejezetten másként rendelkeznek
A Logitech az eredeti vásárló számára garanciát vállal arra, hogy a Logitech termék anyagában és kivitelezésében a vásárlás (vagy egyes joghatóságok területén a kiszállítás) időpontjától számítva a csomagoláson és/vagy a felhasználói útmutatóban feltüntetett ideig hibáktól mentes marad. Az információ úgy is megtekinthető, hogy a webhelyünk Online támogatási részén www.logitech.com/support kiválasztja termékét. A jelen garancia nem ruházható át, és azt kizárólag a termék eredeti vásárlója érvényesítheti, kivéve, ha a vonatkozó jogszabályok kifejezetten másként rendelkeznek. A garancia meghatározott jogokat biztosít a vásárlónak, melyek a vonatkozó helyi jogszabályoknak megfelelően egyéb jogokkal – köztük hosszabb garanciaperiódussal – is kiegészülhetnek.
Kártérítés
Amennyiben a garanciában foglaltak nem teljesülnek, a Logitech saját belátása szerint kizárólag a következő formában vállalja a kártérítést: (1) a hardver javítása vagy cseréje, vagy (2) a teljes vételár visszafizetése. A hardvert a vásárlást igazoló nyugta vagy számla másolatával együtt vissza kell juttatni a vásárlás helyére, vagy el kell juttatni a Logitech által meghatározott egyéb helyre. A szállítási és kezelési költségek a vevőt terhelik, kivéve, ha a vonatkozó jogszabályok kifejezetten másként rendelkeznek. A Logitech saját belátása szerint bármely hardverterméket új, felújított vagy használt alkatrészek felhasználásával javíthat vagy cserélhet. A Logitech a csereként adott hardverre a garancia eredeti időtartama lejártáig vagy harminc (30) napig vállal garanciát (attól függően, hogy melyik időtartam a hosszabb), kivéve, ha a vonatkozó helyi jogszabályok ennél hosszabb garanciális idő vállalását kötik ki.
AJelen garancia nem terjed ki a következőkből eredő meghibásodásokra vagy problémákra: (1) baleset, helytelen vagy nem rendeltetésszerű használat, illetve nem hivatalos szerviz által végzett javítás, átalakítás vagy szétszerelés; (2) helytelen karbantartás vagy használat, a termék használati utasításainak meg nem felelő használati módok, illetve nem megfelelő áramforráshoz való csatlakoztatás; (3) egyéb, nem a Logitech vállalattól származó fogyasztási cikkekkel, például csereakkumulátorral történő használat, kivéve ha a vonatkozó jogszabályok nem teszik lehetővé e korlátozások alkalmazását; (4) elveszett alkatrészek, amelyek az eredetileg értékesített Logitech hardvertermék tartozékát képezték; (5) nem Logitech márkájú eszközök, alkatrészek vagy kiegészítők, még abban az esetben sem, ha azokat a Logitech hardvertermékkel együtt értékesítették; (6) a nem a Logitech nyújtott szolgáltatások, amelyekhez a Logitech hardvertermék hozzáférést biztosít vagy amelyeket vezérel; (7) a természetes elhasználódás.
Ezen korlátozott garancia semmilyen körülmények között nem vonatkozik semmilyen nem Logitech által gyártott elektronikus eszköz vagy személyes tulajdon cseréjére vagy ezekkel kapcsolatos pénzbeli visszatérítésére. A garancia szintén nem vonatkozik olyan Logitech termékekre, amelyeket üzleti vállalkozások a felhasználók számára díjköteles internet-hozzáférés biztosítására használnak fel.
A felelősség korlátozása
AA LOGITECH NEM VÁLLAL FELELŐSSÉGET SEMMINEMŰ EGYEDI, KÖZVETETT, VÉLETLEN, KÖVETKEZMÉNYES VAGY EGYÉB KÁRÉRT, IDEÉRTVE TÖBBEK KÖZÖTT A BEVÉTELKIESÉST, NYERESÉG ELMARADÁSÁT VAGY ADATVESZTÉST (LEGYEN AZ AKÁR KÖZVETETT, AKÁR KÖZVETLEN), ILLETVE A TERMÉK BÁRMELY KIFEJEZETT VAGY VÉLELMEZETT GARANCIÁJÁNAK MEGSZEGÉSÉVEL KAPCSOLATOS ÜZLETI KÁROKAT, AKKOR SEM, HA A LOGITECH ELŐZETESEN ÉRTESÜLT A KÁR BEKÖVETKEZÉSÉNEK LEHETŐSÉGÉRŐL. Egyes joghatóságok tiltják a különleges, közvetett, véletlen vagy következményes károkra vonatkozó felelősség korlátozását vagy kizárását, így előfordulhat, hogy a fenti korlátozás vagy kizárás nem vonatkozik Önre.
Jótállási jegy
A termékekhez minden esetben hivatalos szervíz által kibcsátott garancijegy van mellékelve amit a forgalmazó (Jelen eseten Easy-Shop Kft. érvényesíthet)
Garanciális ügyintézés
- Személyesen a hivatalos szervízben
- Telefon
- Online
- Név
- Termék vásárlásnak időpontja
- Garanciajegy
- Számla
Hivatalos szervíz infoprmációk
Hétfő : 8:00-17:00
Kedd : 8:00-17:00
Szerda : 8:00-17:00
Csütörtök : 8:00-17:00
Péntek : 8:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva
Budapesti szervíz
Miskolci szervíz