RICOH garancia
Jótállási feltételek
A Ricoh Termék hibájának vagy hiányosságának okát a Ricoh először telefonon vagy elektronikus adatátvitel révén (azaz e-mailben) próbálja meg kideríteni a probléma megoldásának céljából. Ricoh fenntartja a jogot, hogy cserealkatrészeket, egységeket küldjön meg az Ön részére, így telefonon, vagy elektronikus adatátvitellel nyújtott instrukciók alapján a kijavítást saját maga elvégezze. Ha ez nem jár sikerrel, Ön választása szerint Ricoh a Terméket kijavítja vagy cseréli.
A jótállás olyan hibákra vagy hiányosságokra vonatkozik, amelyek a Ricoh Termék normál használata során keletkeznek, vagy már a termék megvásárlásakor is megvoltak.
A jelen jótállás nem terjed ki a következő okokból eredő hibákra vagy hiányosságokra:
-
nem rendeltetésszerű használat;
-
helytelen vagy elégtelen, főleg képesítéssel nem rendelkező szolgáltató által végzett karbantartás;
-
szándékos vagy gondatlanságból eredő rongálás;
-
hirtelen túlfeszültség, beleértve a villámot is;
-
a Ricoh Termék működtetési feltételeihez képest elégtelen szellőzés; vagy
-
olyan kellékanyagok használata, amelyek nem a Ricoh-tól származnak, és a Ricoh Termék műszaki specifikációi miatt nem megfelelőek.
A jelen jótállás nem terjed ki a következőkre:
-
időszakos karbantartás és pótalkatrészek javítása vagy cseréje;
-
szoftverek/szoftverösszetevők;
-
idegen eredetű termékek, főleg idegen eredetű tintapatronok; valamint
-
kellékanyagok.
Amennyiben a törvények erre lehetőséget adnak, Ricoh a következő veszteségek egyikéért sem felelős Önnel szemben, akár szerződéses vagy szerződésen kívül keletkezett károkért (beleértve többek közt a gondatlanságot), akár egyéb tevékenységből származnak:
a) adathordozók elvesztéséért való kompenzáció;
b) elmaradt haszon;
c) elmaradt bevétel;
d) ügyfélkör elvesztése vagy csökkenése;
e) adatok vagy szoftverek károsodása vagy használhatatlanná válása;
f) számítógépes operációs rendszerek vagy programok (vagy ezek egy részének) vírusfertőzése, károsodása vagy interferenciája;
g) harmadik fél cselekedetéből következő veszteség vagy kár; és/vagy
h) bármely speciális, közvetett vagy következményes kár;tekintet nélkül arra, hogy ezen veszteségek bármelyike előre látható volt-e, és/vagy a Ricoh értesült-e annak lehetőségéről, hogy Önt ilyen veszteségek fogják érni.
Jótállási jegy
A termékekhez minden esetben hivatalos Márkaképviselet által kibcsátott garancijegy van mellékelve.
Jótállási ügyintézés
Jótállási igény érvényesítéséhez a gyártói garancia jegy és az értékesítési számla szükséges!
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
Hívatalos szervíz információk
Kedd : 8:00-16:45
Szerda : 8:00-16:45
Csütörtök : 8:00-16:45
Péntek : 8:00-14:15
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva