Samsonite - Garanciális feltételek
Általános információk
A Samsonite termékeket szigorú vizsgálatoknak vetik alá, annak érdekében, hog az utazási termékek a legszigorúbb szabványoknak is megfeleljenek. Következésképpen, ha probléma merülne fel ezzel a Samsonite termékkel (a "Termék" ) és a probléma oka gyártási vagy anyagi jellegű hiba, a Samsonite saját belátása szerint helyreállítja vagy kicseréli a Terméket az itt leírt garanciális feltételeknek megfelelően. A garancia csak a Termék első vásárlójára vagy a megajándékozottra érvényes. A garancia időtartama a Termék jótállási jegyén található, melyet a Termék belsejében és / vagy a fenti termék jellemzőit bemutató honlapunk tartalmazza.
Ez a garancia csak a gyártási hibákra terjed ki, és nem tartalmazza a nem megfelelő használatból eredő károkat ( úgy, mint szokatlan elemekkel való közlekedés), hanyagság, baleset, kopás, extrém hőmérséklet, oldószerek, savak, víz, a termék normál elhasználódása, vagy szállítási károk ( például légitársaságok által). Amíg a nem-garanciális szervízelést bármely cég által elvégeztetheti, addig a Samsonite előírja, hogy a garanciális javítttatást a Samsonite Szervizközpontjában ( a továbbiakban: Szervizközpont) végeztesse el. A nem megfelelő vagy nem megfelelően elvégzett karbantartás vagy javítás érvényteleníti ezt a garanciát.
Ez a garancia globális, termékét a világ összes Samsonite Szakszervizében örömmel fogadják. Mindemellett a termék Szakszervizbe való eljuttatásakor esetlegesen felmerülő szállítási, csomagolási és adózással kapcsolatos és egyéb költségek Önt terhelik.
A garanciális szolgáltatások igénybe vételéhez a Szervízközpontokban, szüksége lesz a megfelelően kitöltött jótállási jegyre és az eredeti vásárlást igazoló blokkra. A Szerviz központ meghatározza, hogy a probléma megoldását fedezi-e vagy sem a Samsonite garancia. Amennyiben a garancia érvényes, tájékoztatni fogják Önt, hogy a termék javítható-e vagy ki lesz-e cserélve. Minden ilyen javítás vagy csere költsége a Samsonite-ot terheli, beleértve az összes javítással vagy cserével járó kiadásokat. Amennyiben a terméket cserélni kell, de az a típus már nem érhető el, úgy a Samsonite vállalja, hogy egy hasonló termékkel helyettesíti.
Véletlenszerű és következménnyel járó károk kifejezetten ki vannak zárva. A labor díjakra és károkra, melyek bármilyen más cég által végzett munkának tulajdoníthatók, a garancia nem vonatkozik. A vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, minden garanciával foglalkozó törvény érvényes. Jelen garancia korlátozva van a termék értékére. A gyártási, műszaki adatok értesítés nélkül módosulhatnak. A termékzárak célja, hogy megóvja a terméket illetve annak tartalmát a véletlen kinyitástól, lopásoktól vagy a légitársaságok vagy más reptéri hatóságok illetéktelen bejutásától. Kérjük mindenképp vizsgálja meg termékét, miután idegenek kezében volt. Ha a szállítás után sérülten kapja vissza, kérjük keresse fel a szállító céget, (mely rendelkezik a termék károsításával szembeni biztosítással) az érkezés helyszínén, amennyiben lehetséges, vámkezelés előtt.
A garancia célja, hogy speciális jogokkal ruházza fel Önt. Mindemellett, az itt leírt jogok mellett Ön további jogokkal is rendelkezhet, melyek államonként és országonként eltérhetnek, tekintettel a jótállás kirekesztésére vagy alkalmazására, a véletlenszerű és következményekkel járó károkra és javításra, valamint cserére. Következésképpen, a korlátozások vagy kirekesztések kifejezetten jelen garancia esetében nem alkalmazhatók Önnél.
Hivatalos szervíz elérhetőségek
Cég neve: VIANDI KFT - BORÖND ÉS TÁSKA DISZKONT
Székhely: 1134 Budapest Dévai u. 7.
Termék átvételi pont: 1134 Budapest Dévai u. 7.
Telefonos elérhetőség: (+36) 14120285, (+36) 14120286
E-mail: viandi@viandi.hu
Nyitvatartás:
Hétfő : 10:00-19:00
Kedd : 10:00-19:00
Szerda : 10:00-19:00
Csütörtök : 10:00-19:00
Péntek : 10:00-19:00
Szombat: 10:00-15:00
Vasárnap: zárva