Tefal garancia információ
Jótállási feltételek
Jelen termékre bármilyen, az alapanyagokból vagy a megmunkálásból eredő gyártási hiba esetén, a garanciális idő alatt, azokban az országokban *** amelyek a mellékelt országlistán feltüntetésre kerültek, a vásárlás dátumától számítva a TEFAL/T-FAL garanciát vállal. A nemzetközi gyártói garancia fedez minden, a bizonyítottan hibás termék helyreállításával kapcsolatos költséget úgy, hogy bármelyik hibás alkatrész javítása vagy cseréje, illetve a szükséges munka révén a termék megfeleljen az eredeti előírásoknak. A TEFAL/T-FAL választása, hogy a hibás termék javítása helyett esetleg egy helyettesítő terméket biztosít. A jelen garanciának megfelelően, a TEFAL/T-FAL egyedüli kötelezettsége és az Ön kizárólagos döntése az ilyen jellegű javításra vagy cserére korlátozódik.
A TEFAL/T-FAL nem köteles megjavítani vagy kicserélni az olyan termékeket, amelyekhez nem mellékelik az eredeti vásárlási bizonylatot. A termék közvetlenül, személyesen elvihető, vagy megfelelően becsomagolva, ajánlott küldeményként (vagy ezzel egyenértékű postai módszerrel) vissza kell küldeni azt a hivatalos TEFAL/T-FAL márkaszervizbe. Az egyes országok hivatalos márkaszervizeinek pontos címéről a TEFAL/T-FAL weboldalán (www.tefal.com) tájékozódhat, vagy hívja fel a mellékelt Ország Listában szereplő, megfelelő ügyfélszolgálatot. A folyamatos ügyfél-elégedettség és az eladás utáni szolgáltatások magas színvonalon tartása érdekében, a TEFAL/T-FAL fenntartja a jogot, hogy ügyfél-elégedettségi kérdőívet juttasson el minden olyan ügyfeléhez aki valamilyen eladás utáni szolgáltatást vett igénybe bármely TEFAL/T-FAL márkaszervizben.
Jelen garancia kizárólag az otthoni célra vásárolt és háztartásban használt termékekre vonatkozik, és nem vonatkozik az olyan meghibásodásokra, amelyek a helytelen használat, gondatlanság, a TEFAL/T-FAL utasításainak be nem tartásának, a termék átalakításának, vagy jogosulatlan javításának, a tulajdonos által történő hibás csomagolás, illetve a szállító által való helytelen kezelés eredményeként jöhettek létre. Ugyancsak nem vonatkozik a szokásos mértékű kopásra, elhasználódásra, természetes elszineződésre és a kopóalkatrészek karbantartására vagy cseréjére, továbbá a következőket sem fedezi:
- nem megfelelő víz vagy fogyóeszköz használata
- kifejezetten a termékazonosítón, illetve a műszaki leírásban szereplő adatoknak nem megfelelő feszültség vagy frekvencia miatt keletkező károk és rossz hatások
-vízkőképződés (minden vízkőtelenítést a használati utasításnak megfelelően kell elvégezni)
- balesetek, beleértve a tűzestet, árvizet, vihart stb.
- mechanikai sérülés, túlterhelés, törés
- ha víz, por, idegen anyag vagy rovarok kerülnek a termék belsejébe
- a termékben lévő bármilyen üveg vagy porcelán sérülése
- szakmai, közületi vagy kereskedelmi célú felhasználás
- villámkár, vagy túlfeszültség esetén
Jótállási jegy
A termékekhez nem tartozik gyártó által bíztosított jótállási jegy, a jótállási igényt a vásárlást igazoló számlával lehet érvényesíteni.
Jótállási ügyintézés
Jótállási igény érvényesítéséhez a gyártói garancia jegy és az értékesítési számla szükséges!
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
- Személyesen a szervízben
Hívatalos szervíz információk
Kedd : 8:00- 17:00
Szerda : 8:00- 17:00
Csütörtök : 8:00- 17:00
Péntek : 8:00- 17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva