Easy-Shop jótállási feltételek

Általános információ

Cégünk biztosítja a jótállást azoknál a termékeknél, ahol a gyártónak nincs magyarországi képviselete, vagy nem fogadja el a végfelhasználó által bejelentett igényeket. Ilyen esetben saját jótállási jegyet adunk a termékekhez, így levéve vásárlóikról azt a terhet, hogy külföldi márkaszervizekkel intézzék saját kezűleg a garanciális problémákat.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag érvényes jótállási jeggyel (Ha kapott) és vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.

A megrendelt termékek adatlapjain minden esetben megtalálható a termékhez tartozó jótállási idő. Amennyiben az adatlapon nem szerepel ilyen adat, akkor a jogszabály szerint nem jótállás köteles termék.

A Hatályos jogszabályok szerint csak 50 000 forint feletti termék esetén kötelező jótállási jegyet adni a termékhez.

A jótállás időtartama

A jogszabályban meghatározott értékek:

  • 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.

Jótállás típusa szempontjából két féle termék létezhet:

  1. Gyártói garanciás termék
  2. Easy-Shop garanciás termék

Gyártói garanciás termék esetén

A Gyártói garanciás termék azt jelenti hogy az adott termék garanciális szervízelését a gyártóval szerződésben lévő szervízcég biztosítja. Gyártói garnciás termékek esetén mindenki ellenőrizze a jótállási feltételeket, mert lehet hogy regisztrációhoz kötött! Bizonyos termékek regisztrációja esetén a gyártói jótállási idő meghosszabbodik, ami a szakszerviznél érvényes!

Ebben az esetben a jótállási jegyet a gyártó biztosítja, így feléjük érdemes fordulni garanciális igénnyel. A jótállási jegy megtalálható a termék dobozában. Amennyiben a gyártó nem mellékel külön jótállási jegyet a termékhez, úgy a garanciális igényt jegy nélkül lehet érvényesíteni. Igénybejelentés esetén minden esetben a gyártói szervizzel kell felvenni a kapcsolatot, akinek elérhetőségét a termék adatlapján található garanciális linkre kattintva, a gyártó adatlapján feltüntetjük. Az ügyintézés menete gyártónként eltérő lehet, így mindenképp keresse fel előzetesen a gyártói szervizt és informálódjon az ügyintézés pontos menetéről.

A gyártói garanciális ügyintézésnek nagy előnye hogy gyorsabb az átfutási ideje, mintha rajtunk keresztül intézné az ügyet. Több esetben előny hogy bizonyos gyártók ingyenes be vagy visszaszállítást vállalnak a termékekre, valamint az ország több pontján is megtalálhatóak. Amennyiben ezekkel az előnyökkel nem kíván élni, vagy a gyártói szerviz nem elérhető, esetleg nem fogadják be a terméket, úgy természetesen mi is segítünk az ügyintézésben, a lent leírt módon is intézheti garanciális igényét.

Easy-Shop garanciális termék esetén

Ebben az esetben cégünk biztosít jótállási jegyet, a kiküldött csomaghoz mellékelve, vagy személyesen átadva. Az ügyintézés menete jelen dokumentumban található.

A jótállás semmissé válik:

  • A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
  • A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
  • A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
  • A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
  • A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
  • A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
  • A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
  • Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal. 

A jótállás nem vonatkozik a következőkre:

  • A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások (külső szennyeződésekből, pl. porosodásból) javítása, illetve az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
  • A külsérelmi nyomok a készülék burkolatán, illetve a kopás, nem tartozik a garanciális körbe.
  • A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.

Amennyiben az érintett termék vizsgálata a nem rendeltetésszerű használatot megállapítja, úgy ebben az esetben a Szolgáltató bevizsgálási díjat számol fel. A bevizsgálási díj mértéke bruttó 25 000–Ft. A forgalmazó - szerviz a kijavítás során nem felel a terméken a fogyasztó vagy harmadik személy által tárolt adatokért vagy beállításokért

Játékszoftverek & számítógépes szoftverek

A hatályos jogszabályok alapján. vásárolt szoftverek esetén cégünk nem biztosít jótállást. A SZOFTVERTERMÉK használatából illetve teljesítéséből származó teljes kockázat kizárólag önt terheli. Ilyen szofverek Pl.: játék, irodai, operációs szofver stb. Telepítési problémák esetén a termék gyártójához kell fordulni.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele (Ilyen esetnek minősül az olyan konfiguráció is, ahol a számítógép szoftverrel együtt kerül forgalmazásra.) tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. akkor nem élhet elállási jogával sem.


Garanciális ügymenet

Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:

  • E-mail-ben: info@easy-shop.hu
  • Személyesen: Budapesti átvételi ponton
  • Postai úton:1047 Budapest, Szabadkai utca 9. (Utánvétes fizetős csomagot semmilyen esetben nem veszünk át!) 

Felhívjuk szíves figyelmét hogy Cégünk nem üzemeltet szervíz szállítási hálózatot, így a hibás termék visszajutattásáról, minden esetben önnek kell gondoskodnia.

A termék visszaküldésénél az alábbi feltételeket kérjük tartsák be:

  • Győződjön meg arról, hogy a terméket valóban tőlünk vásárolta
  • A terméket érdemes a gyári csomagolásában visszaküldeni
  • Törékeny alkatrészeket érdemes külön csomagolni, hogy megelőzzük azok sérülését
  • A meghibásodott termék minden alkatrészét vissza kell küldeni 

Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:

  • Gyári sorozatszám (Ha sorozatszámos termék)
  • Részletes hibaleírás
  • Számla és jótállási jegy (ha kapott)

Hibás termék leadása után felvesszük a kapcsolatot a gyártóval, vagy a szerződött szervizpartnerrel, és eljuttatjuk részükre a készüléket.

Szerviz által kapott jegyzőkönyv alapján, E-mail, SMS, vagy Telefonon értesítjük a vásárlót a vizsgálat eredményéről, illetve a javított vagy cserélt termék átvételének lehetőségéről. Kérem vegye figyelembe az ügyintézésnél, hogy javított vagy cserélt termék ingyenes kiszállítását nem tudjuk biztosítani!


Szervíz átvételi pont

Cég neve: Easy-Shop Kft.
Adószám: 24162526-2-03
Termék átvételi pont: 1047 Budapest, Szabadkai utca 9.
Telefonos elérhetőség:  +36-1/353-62-12

Nyitvatartás

  • Hétfő : 8:00-16:30
  • Kedd : 8:00-18:00
  • Szerda : 8:00-15:30
  • Csütörtök : 8:00-18:00
  • Péntek : 8:00-14:30
  • Szombat: zárva
  • Vasárnap: zárva