Easy-Shop jótállási feltételek
Általános információ
Cégünk biztosítja a jótállást azoknál a termékeknél, ahol a gyártónak nincs magyarországi képviselete, vagy nem fogadja el a végfelhasználó által bejelentett igényeket. Ilyen esetben saját jótállási jegyet adunk a termékekhez, így levéve vásárlóikról azt a terhet, hogy külföldi márkaszervizekkel intézzék saját kezűleg a jótállási problémákat.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag érvényes jótállási jeggyel és vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.
A megrendelt termékek adatlapjain minden esetben megtalálható a termékhez tartozó jótállási idő. Amennyiben az adatlapon nem szerepel ilyen adat, akkor a jogszabály szerint nem jótállás köteles termék.
Jótállás típusa szempontjából két féle termék létezhet:
- Gyártói jótállási termék
- Easy-Shop jótállási termék
Gyártói jótállási termék esetén:
Ebben az esetben a jótállási jegyet a gyártó biztosítja, így feléjük lehet élni jótállási igénnyel. A jótállási jegy megtalálható a termék dobozában. Amennyiben a gyártó nem mellékel külön jótállási jegyet a termékhez, úgy a jótállási igényt jegy nélkül lehet érvényesíteni. Igénybejelentés esetén minden esetben a gyártói szervizzel kell felvenni a kapcsolatot, akinek elérhetőségét a termék adatlapján található jótállási linkre kattintva, a gyártó adatlapján feltüntetjük. Az ügyintézés menete gyártónként eltérő lehet, így mindenképp keresse fel előzetesen a gyártói szervizt és informálódjon az ügyintézés pontos menetéről.
A gyártói jótállási ügyintézésnek nagy előnye hogy gyorsabb az átfutási ideje, mintha rajtunk keresztül intézné az ügyet. Több esetben előny hogy bizonyos gyártók ingyenes be vagy visszaszállítást vállalnak a termékekre, valamint az ország több pontján is megtalálhatóak. Amennyiben ezekkel az előnyökkel nem kíván élni, vagy a gyártói szerviz nem elérhető, esetleg nem fogadják be a terméket, úgy természetesen mi is segítünk az ügyintézésben, a lent leírt módon is intézheti jótállási igényét.
Easy-Shop jótállási termék esetén:
Ebben az esetben cégünk biztosít jótállási jegyet, a kiküldött csomaghoz mellékelve, vagy személyesen átadva. Az ügyintézés menete jelen dokumentumban található.
A jótállás időtartama
A jogszabályban meghatározott értékek:
- nettó:7.874 Ft/bruttó:10.000 Ft-ot meghaladó, de nettó:196.850 Ft/bruttó:250 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
- nettó:196.850 Ft/bruttó:250 000 Ft eladási ár felett három év.
Cégünk bizonyos márkák tekintetében a jogszabálytól eltérő, Extra jótállást biztosít.
A jótállás semmissé válik:
- A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
- A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
- A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
- A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
- A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
- A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
- A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások (külső szennyeződésekből, pl. porosodásból) javítása, illetve az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
- A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
További információkat a jótállásról az alábbi linken lehet megtudni: http://www.easy-shop.hu/aszf,
Játékszoftverek & számítógépes szoftverek
A hatályos jogszabályok alapján. vásárolt szoftverek esetén cégünk nem biztosít jótállást. A SZOFTVERTERMÉK használatából illetve teljesítéséből származó teljes kockázat kizárólag önt terheli. Ilyen szofverek Pl.: játék, irodai, operációs szofver stb. Telepítési problémák esetén a termék gyártójához kell fordulni.
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele (Ilyen esetnek minősül az olyan konfiguráció is, ahol a számítógép szoftverrel együtt kerül forgalmazásra.) tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. akkor nem élhet elállási jogával sem.
Jótállási ügymenet
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
- E-mail-ben: info@easy-shop.hu
- Személyesen: Budapesti átvételi ponton
- Postai úton:1047 Budapest, Szabadkai utca 9. (Utánvétes fizetős csomagot semmilyen esetben nem veszünk át!)
A termék visszaküldésénél az alábbi feltételeket kérjük tartsák be:
- Győződjön meg arról, hogy a terméket valóban tőlünk vásárolta
- A terméket érdemes a gyári csomagolásában visszaküldeni
- Törékeny alkatrészeket érdemes külön csomagolni, hogy megelőzzük azok sérülését
- A meghibásodott termék minden alkatrészét vissza kell küldeni
Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:
- Gyári sorozatszám
- Részletes hibaleírás
- Számla és jótállási jegy
Hibás termék leadása után felvesszük a kapcsolatot a gyártóval, vagy a szerződött szervizpartnerrel, és eljuttatjuk részükre a készüléket.
Szerviz által kapott jegyzőkönyv alapján, E-mail, SMS, vagy Telefonon értesítjük a vásárlót a vizsgálat eredményéről, illetve a javított vagy cserélt termék átvételének lehetőségéről. Kérem vegye figyelembe az ügyintézésnél, hogy javított vagy cserélt termék ingyenes kiszállítását nem tudjuk biztosítani!
Hivatalos átvételi pont információk
Nyitvatartás
- Hétfő : 8:00-16:30
- Kedd : 8:00-18:00
- Szerda : 8:00-15:30
- Csütörtök : 8:00-18:00
- Péntek : 8:00-14:30
- Szombat: zárva
- Vasárnap: zárva